Ferie

And by the way.

Im on vacation. Destination : Tenerife. Temp atm: 25 + :) Live on a sucky hotel, but besides that. A few good hikingtrips made up for it:)

God morgen fra Krakow

Bare helt kort. Er i Krakow på ferie.  Sitter i sola i en pen park og spiser fersk frukt kjøpt på marked. Det er varmt, frukten er juicy og digg. God start. Klem til alle :)

Snart hjemme

Boarder fra London til Bergen nå. Vært en lang da og gledet meg sykt til å komme hjem :))

Somewhere in Utah

Er livet godt:)

I dag kommer Maien

Tid i skrivende stund: 07:00 Sted: Las Vegas Døgnrymen er helt løyen her nede. Sovner før kl 21 på kvelden og våkner 06:00 Hehe. Sikkert en kombinasjon med mye sol og varme, og ingen tvspill og t...

Bilde bilde bilde

Og ramdomly.  Sånn ser grønnland ut fra lufta:)

Flyplassventing- London

På veien til Las Vegas er vi strandet i London. Neste fly går om 3 timer.I mellomtiden:

3 Uker til Vegas( Baby)

Kan jeg begynne nedtelling nå? Tør jeg glede meg?Svaret er: Ja, det gjør jeg.Tross flyskrekk og det faktum at jeg skal feire bursdagen på flyplasser og fly får jeg leve med.3 Uker i et fremmed land...

Det nærmer seg slutten

I dag blir den siste hele dagen på ferie i Tyrkia. Vi reiser dødstidelig på søndag så lørdagen blir amputert på grunn av at vi må legge oss kl 19. Men begge...

Dette var fryktelig tidlig

Sitter i resepsjonen og venter på pickup. Klokken er 06:19 lokal tid og vi skal på River safari ting. Siste planlagte utflykt her nede.:) På søndag skal vi enda tidligere opp d...

En solskinnsdag...

... fra en fjellknaus ett eller annet sted utenfor Bodrum.Håret er fullt av sand og støv og skuldrene er varme, men humøret er på plass:) Merethe og Anders er på Jeepsafari og har sett masse lokal...

Hulderhår

Jeep safari i dag. Håret fikk gjennomgå. Slik så det ut når jeg kom hjem. Haha  det hulderhåret full i støv! Who ho. kjekk tur da :) Ganske greit å ha en d...

Dag vs natt

Kveldene går til retting /skriving av bok. Fant det igrunn ganske givende å se over Klanen boka igjen. Den skal i hvert fall bli bedre og det føler jeg den er også. Anders hjal...

Utfykter bestillt.

I går satt vi oss ned med utflyktmannen og bestemte oss for noen turer til uken. Det er ikke skikkelig ferie for oss uten noen turer bort fra hotellet.  Man blir litt lei av solstoler og...

kulturdag

idag har vi vært skikkelig turister og sett på kulturting i Bodrum. alt fra oldtidens Castle til theater til mausoleum :) utrolig kult! Tar Tusen år å laste opp bilder så...

lunch på Kos

Vi tok båten over dammen og befinner oss i skrivende stund på en kafé på en av de greske øyene,  Kos :) og her blir vi til båten går tilbake i fem tiden. for...

vant i Bingo

Jeg som vanligvis aldri vinner noenting. Dette var en overraskelse. veldig hyggelig å vinne så fine gaver på fullt brett :) passet veldig bra siden jeg uansett hadde tenkt å st...

idag på sjøen! :)

Jeg lar bildene snakke. hele dagen har vi tilbringet på sjøen :) Anders har tatt fine awsome bilder som kan sikkert Sees på hans blogg senere:) Det ble litt kaldt på slutten me...

bilder fra dagen.

Her går det strålende. Fått venneparet ned her til oss nå :)Kjempekoselig og vi har slacket på bassengkanten, ved sjøkanten og gått på tur i byen :) Jeg to...

Jeg vil spille dataspill jo..

' Du er jo på ferie' Kan du sikkert si... Ja, jo, men det er natt...Og jeg gidder ikke drikke meg full på lokal sprit selv om det er gratis, jeg vil spille DATASPILL, og skulle liksom laste ned go...

Trene!

Selv om det er opp i mot 30 grader her nede så betyr det ikke at en kan sluntre helt unna. Litt trening hver dag er planen. Nå venter vi på at tennisbanen skal bli ledig :)

Jazz og basseng

Klokken er 11 lokal tid og vi har parkert oss her : Og Anders leser til fagprøven. ..Her : I bakgrunnen høres det Jazz og tyrkisk pop og bassengslurking. Temperaturen er varm og alt er g...

Bodrum

Fysj for et vakkert og koselig sted. Har gått litt i byen og sett.  Kjempekoselige gater og shoppingstreet. Masse masse seilbåter og en borg også. Som vi skal undersøke et...

Tyrkia test dag 1

Dette er bare en wi fi test. Sykt deilig her nede. Solen varmer godt.  Bassenget er digg og hotellet flott! :) Gleder meg til å utforske  Bodrum mer. Reisen ned var laaang.  T...

FERIE BESTILLT!

Tyrkiatur for 3rd gang :)Ah, nytt sted og i Oktober fær vi avgårde til varmere strøk.5 stjerners all inclusive... igjen <3Ah det blir deilig.Vi skal reise sammen med et annet vennepar så det bli...

Siste natt i York

Jeg ligger i skrivende stund på sengen på hotellet og hviler før natten. JEG vil ikke hjem enda. Det er som folk sier. York er fantastisk! Det er mer enn en by. Dette har jo vært en kortur med my...

York

Er på kor tur til York i uk. Dårlig nett så kan ikke legge ut bilder i massevis før mandag. Men kort fortalt. Denne byen er Amazing. Fy flate så nydelig sted med evig mye historie på alle kanter....

Massiv bildedryss fra Mexico.

Siden jeg omsider er hjemme igjen og har nett. Skikkelig nett. Enjoy :) uT PÅ TUR OG KLARTE PÅ cOBA. Og vi bestod :) Check. Utsikt fra toppen. Check. Så litt Mayalandsbybilder. Hage....

Pakke pakk.

Såååå trøtt. Så sulten. Holder på å pakke ned til hjemreisen imorgen. Ble akutt kjempetrøtt, orker ingenting :/Vi må være utsjekket kl 12:00, men blir ikke henta før 16:00. Så er det ørten timer på...

Joggetur langs stranden.

Guds vakre skaperverk. Det er lite som gir så mye fred i sjelen som en date alene i solnedgangen. Meg og sjøen. Ah. Herremin så fantastisk følelse. Løpe så langt stranden tillot meg i begge retning...

Profil bilde

Viktig å vise verden at jeg ikke er en pyse!:) Ziplining tur var awsome. Annbefales!

Storm hjemme?

I know nooothing. ...:3

Bättur, Zipline og sännt!

OMG Ziplinetur over bölger, skau og sjö var sören meg helt sykt göy!Aka- vi har tilbragt hele dagen pä en öy utenfor Cancun. Det var en ca times tid ish med ferje over. En ganske liten en ogsä, noe...

Coba utfykt.

Dagen idag gikk mye med på busskjøring til Coba, den største Mayaruinbyen i Mexico. Opprinnelig var det 5000 bygninger der. Ikke liiike mange igjen nå. Mesteparten en ingravd i vegitasjon og jungel...

Busse bussog skrikerunger

På vei til Coba utfukt i en trang i og kald buss, som selvsagt har en trassunge med seg. Som skriker skikkelig høyt rett som det er. Juhu. Øret mitt griner! Takk og lov for musikk på ørene. SABAT...

Lykkelige på ferie?

Bare en tanke som slo meg. Ligger hrr å studerer par rundt bassengkanten. Alle ser så lykkelige ut.( ikke misforstå, det er jeg og.) Men det er så opplysende. Og det er jo koselig å se da. Par som...

hva har skjedd med meg?

Akkurat nå ser det ikke så ille ut. Mon tro dwt blir bedre og ikke like betent fra nå av. Svir ikke helsa av meg når jeg tar på det lengre :) :) phew Har jeg rett og slett blitt bitt av en infe...

Titt titt.

Kjap update i notes : - Solbrent - Betent myggstikk som ser ut som ringorm (?) Det svir. - Faatt litt farge. - Snart sulten. - Varmt enda :3 - Mellom solpausene tegner hun, surfer og skrive...

Lagunetur

Med Anders som sjoefor har vi vaert paa lagunen idag i liten og rask baat og kjoert etter en turguide.Damn det var action.Det gikk hardt for seg naar vi skulle kjoere saann raskt midt paa sjoen ett...

Gidd ikke mer.

Screw dette. Bare for en short update. Det blir ikke bilder på denne bloggen fra ferien, før jeg er hjemme. Gud bedre jeg er møkkalei av å prøve å laste opp bilder. Det går en hel dag minst for ett...

Utfykt - Chichen itza + Mayalandsby - Bilder

Nettopp kommet tilbake på hotellet fra en utfukt som tok hele dagen.Chichen Itza.Dette var wow-opplevelse for å si det kort. På veien til hovedattraksjonen var vi innom en Maya landsby, der det bod...

Bare for å være kvalm...

Tum ti dum.

Litt bilder - Mexico

Random bilder.Utsikt fra Tulum. Bilder fra Tulum, nydelig liten Mayalandsby som ble forlatt på 1600 tallet :) Mer bilder kommer senere :)

Utfykt - chichem itza

God morgen.Av en merkelig grunn har jeg nett enda, og det virker meget godt! Nå er det tidlig morgen og vi skal ut på tur til chichem itza.En Maya-indianerby. Mye det samme som Tulum for et par ...

Dag 3-4 i Mexico

Eller noe slik. Dagene går i surr. I går var det utfulkt til MAyaland og VAnnpark. DRITGØY begge deler, men akk- jeg orker ikke skrive om det nå. Mayaverdenland i morgen også. Og en dag i neste uk...

Lottotrekning..

Det er litt sånn lottotrekningstemning her nå.Får jeg lagt ut bilder, eller får jeg ikke. Nettet her på hotellet i Mexico er så fantastisk tregt, du aner det ikke.Jeg får ikke legge ut de fine drin...

Dag 2 i Mexico

Ho ho, det rimte.Vi har bestillt 3 utfukter, og skal på fire in total.Imorgen går første av staben til : Tulum og Exl-ha .Mayarunin ting og noe grotte,vann leke snorkleting..ting..:)GØY med andre o...

Fly+ Mexico + Ferie - Dag 1

Kjapp oppdatering Dag 1 i Mexico pluss litt flyplass. Nr 1 : Været er DIGG 30.grader og soooooool! Nr 2 : Folkene er kjempehyggelige Nr 3 : Servicen på hotellet er upåglagelig. Nr4 : Stranden og s...

Paris!

Ikke kjempe spennende. Men sitter på flyplassen i Paris og venter på Mexico flyet. Alt i rute og det skal gå om en time :) Stod opp kl 3. Og har alt vært innom Amsterdam Airport :) Yeu. Snart bo...

20. minutter til ferie !

Det vil si, fra og med nå av og til midt av desember er jeg bortreist til Mexio.Så, ikke kjeeeeeeempeaktiv her da, tror jeg. Stikker nok hodet innom med en oppdatering eller to. Så bare sånn at du ...

NÅ er det nedtelling NÅ'

Når en kjenner på det neverending regnet som bare plasker ned, og temperaturene bare blir kaldere og kaldere. Da er det litt deilig å tenke at 30grader og sol på annet kontinent venter! :) 5 dager...

38 dager igjen...

Til vi drar hit : Mexico!Gud bedre jeg kan ikke vente nå. NÅ kommer abstinensene.2 Deilige uker i sol og varme ( forhåpentligvis) Paraplydrinker, hvit sand mellom tærene, varm sjø, lang vekk fra ...

Ferie bestillt !

Hiiiih ! 22.November-9Desember.Say HEY Mexico !!Say buuh til 17.5timer flyog 2 flybyttinger på veien.Men --- YEEEEy for dritfint sted med awsome stand :D Ah, deilig å ha noe å se frem til :)

Å så søte...

Sitat- Anders : '' Det var da voldsomt så mye aktivitet det skulle komme på profilbildet mitt da. Over 40 likes . På ett bilde fra 2008'' Som har blitt brukt som profilbilde opptil flere ganger....

Ting vi fant på ferie..bilder

Nemissen og meg på väres beste....kniiiiise som en fjortiss!Sjå tøffler jeg stjal..lalalaa .drittøffe;-) ikke mine engang..Hjertet mitt døde litt for en zamba<3 Og så tar jeg natten i min egen m...

Hjem idag <3

Borte bra hjemme best.Samme hvor varmt og fint det maatte vaere borte, er det alltid godt aa komme hjem. Og naa er jeg saa solbrent paa nesen at det er en skam, jeg ser latterlig ut ..:( Men - d...

Delfiner og droemmer

Ah, idag har vi vaert paa delfintur med baat. Solen og tempraturene idag har vaert alldeles deiligt. Paa denne baatturen var drikke, coctails, musikk, vading, banaboat,snorkling inkludert. Med beta...

Sykehusopphold på jubelumsdagen.

6årsjubeleumsdag idag for meg og anders. Det skulle bli mojhitos og alkohol i kveld.men endte opp på sykehuset med anders som har vært kvalm og uvel i hele dag pluss hodepine de siste dagene. Nå ve...

De klipper kunstgresset?

Det var tanken som slo meg da jeg så ut vinduet idag.haha.gresset her er så stivt at jeg hadde aldri gjettet det var ekte før de gikk over med gressklipperen ;-p

Noen bilder

Noen bilder fra ferien. En uke igjen.

I shoot, he won !

He he he, meg og mann var i Cowboyby idag. Vi skulle se paa ett show, og det gjorde vi. Rett foer vi skulle til aa dra, ble tre menn og tre damer plukket opp, for aa komme paa scenen. Meg og Mann v...

God morgen.

Dagens plan : Besoke Cowboyby !Jiiiiha ! Bilder kommer igjen, etter jeg er ferdig paa ferie. Ellers savner jeg vennene mine hjemme, spessielt sludring med Hylja`n og Smishyen .Tsk, nei. Drar ...

Fysj!

Fysj, saa faelt vi har det her nede. Solen har steiket i hele dag , 26grader og skyfri himmel. Usj saa drit..;)Kremt... Not really, det har vaert deilig sommervar her nede paa Kanarifugloyene. Digg...

Hoooola fra skansen

Hola...tenkte å hilse fra nemissen her vi sitter på en restaurantsak.det regner og blåser Så her blir vi sittende gitt:-) koser oss glugg hun er like hysterisk som forventet så great succes :-) ok....

But Im Buuuurni'n

Hola ! Sitter her nå på dag 2 i Gran Canaria, for øyeblikket blåser det opp til storm og det har blåst heftig i hele dag. Noe som får smarte meg til å tenke * hey, gidd å bruke solkrem når det er ...

Flyplass venting!

Ah, for øyeblikket sitter jeg lettere stresset på flyplassen venter på flyet til Cran Carnaria.Må få uttrykt min missnøye av hvor vanskelig det er å komme på flyplassen sitt lokale nettverk, makan ...
Lithanna

30, Bergen

En tegne/trene og skriveblogg. Jeg kommenterer ikke på andre blogger. Interesser: Tegning, skriving, dyrevelferd, hund, trening, reanactment, laiv, spill, sang og kor. I Juli 2015 fikk jeg min første fantasybok publisert. ''Klanen''